Navigatie

Kwaliteit en klachten

Mijn webwinkel 

In augustus 2004 ben ik begonnen met het geven van yogalessen. Eerst alleen aan volwassenen, later ook aan kinderen en senioren en lichamelijk beperkte mensen. Regelmatig kreeg ik de vraag waar koop je deze mat, meditatiekussentje of andere yoga-artikelen. Ik verwees de belangstellende dan door of bestelde voor de cursist wat hij graag wilde hebben tegen een kleine meerprijs. Zo onstond bij mij het idee om een kleinschalige, eenvoudige en persoonlijke internetwinkel te beginnen. 

Ik kies deze producten met liefde en zorg uit. Kwaliteit en duurzaamheid staan voorop. Omdat ik als kleine zelfstandige alleen deze onderneming naast mijn gezin van drie kinderen voer, is mijn betrokkenheid bij jou als klant groot. Ik streef ernaar vanuit diepgang, verbinding, zelfbewust handelen betrokken te zijn bij je wensen en ben voorstander van de nieuwe economie. Ik kies zoveel mogelijk voor eco- of biologisch, voor circulaire of deeleconomie en voor duurzaamheid. Ik let op het milieu. 

Ik verkoop of lever alleen artikelen waar ik helemaal achter kan staan. Ik wil graag dat je 100 % tevreden bent met deze producten. Als jij blij bent, ben ik het ook.

Yoga-artikelen en boeken 

Voor alle artikelen die je bij Yoga Bala Shop koopt, geldt de wettelijke garantie. Lees hiervoor ook mijn algemene voorwaarden. Dit houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Als je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorziet Yoga Bala Shop/Regina Heida je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel wordt dit gedaan door vervanging, reparatie of terugbetaling. 

Handgemaakt of gerestylede artikelen

De meeste artikelen die je bij mij kunt aanschaffen, zijn met de hand gemaakte of gerestyled. Een met de hand vervaardigd of samengesteld artikel is hierdoor uniek en de getoonde afbeelding is dan ook slechts ter impressie.

De website wordt zo goed mogelijk up to date gehouden. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een artikel is uitverkocht of niet leverbaar.

De items worden met de grootste zorg verpakt en verzonden. Toch kan er tijdens verzending iets gebeuren. De koper aanvaardt het risico van verlies of beschadiging van onverzekerde zendingen. 

Yoga-diensten

Regina Heida wil op professionele wijze voldoen aan je verwachtingen. Ik wil graag kwalitatief goede diensten aanbieden. Ik doe er alles aan om deze zo prettige en goed mogenlijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over mij of de dienst. Dan wil ik graag dat je klacht aan mij kenbaar maakt. 

We proberen in een gesprek er samen uit te komen. Mocht je niet tevreden zijn over de uitkomst van het gesprek, dan is het goed te weten dat ik ben aangesloten bij de klachtenregeling van de Vereniging Yogadocenten Nederland (VYN). Je kan er voor kiezen om de klacht in te dienen bij het secretariaat van deze vereniging. Het bestuur zal eerst de klacht beoordelen en eventueel voorleggen aan de Klachtenadviescommissie. De klacht wordt vertrouwelijk behandeld. 

Als je meer wilt weten over deze klachtenregeling en de beroepscode van de VYN kun je een folder bij mij of het secretariaat opvragen. Dit kan ook via de website www.yoganederland.nl

 

© 2016 - 2018 Yoga Bala shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel